آرشیو ماهانه: جولای 2019

بهترین متخصص اورولوژی بزرگسالان

زمانی که با سوالات بسیاری در حوزه اورولوژی، کلیه، ادرار و..مواجه هستید و یا حتی دچارعلائم و بیماری هایی دراین نواحی شده اید، شدیدا به دنبال یک دکتر خوب اورولوژی و حتی بهترین متخصص اورولوژی بزرگسالان هستید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید و بدانید برای کدام بیماری خود چه اقدامات درمانی انجام دهید و برای تشخیص آن چه آزمایشاتی را بدهید؟ برای یافتن پاسخ رایج ترین سوالات در زمینه تومورها وسرطانهای دستگاه ادراری،بی اختیاری ادرار، ناباروری مردانه ونازایی،بیماری های مردانه،واریکوسل،مشکلات مادرزادی دستگاه ادراری تناسلی پسربچه ها، انحراف آلت تناسلی، افزایش اندازه آلت تناسلی و دیگر مشکلات اورولوژی ادامه مطلب را دنبال کنید.
متخصص اورولوژی در تشخیص و درمان بیماری های دستگاه ادرای ، دستگاه تناسلی و..مهارت داشته و در صورت وجود بیماری در این زمینه ها حتما به بهترین دکتر اورولوژی مراجعه کرده تا بهترین تشخیص و درمان صورت گیرد.

پرسش و پاسخ درباره مشکلات اورولوژی

پرسش و پاسخ درباره علت مشکل ارتباط جنسی، نحوه افزایش طول آلت جنسی، عوارض بعد از جراحی آلت تناسلی، علت کوچک شدن آلت در بدنسازی، علت عفونت محل برش عمل واریکوسل و..
در زیر برخی از رایج ترین و محبوب ترین سوالات توسط متخصص اورولوژی پاسخ داده شده است:

علت عفونت محل برش عمل واریکوسل چیست؟

عفونت محل برش عمل واریکوسل ناشی از عدم آمادگی در عمل جراحی و عدم رعایت بهداشت پس از عمل جراحی می باشد اما درصورتی که زخم عفونت کرده باشد اما در بیشتر مواقع التهاب، ناشی از حساسیت نخ بخیه است و جای نگرانی نیست و اما باید با پزشک معالج مشورت کنید تا عفونت تشخیص داده شود و آن که ناشی از زخم ناحیه برش نباشد، در هر صورت با درمان ساده برطرف خواهد شد.

آیا حجم و اندازه آلت تناسلی را می توان افزایش داد ؟ نحوه افزایش سایز و حجم آلت تناسلی ؟

پرسشی است که این روزها از همکاران اورولوژی بسیار سوال می شود، میزان اندازه آلت نرمال و امکان تغیر در اندازه آلت تناسلی است.
متاسفانه امروزه تصورغالبی وجود دارد که افراد فکر می کنند مشکلات جنسیشان به علت اندازه در آلت تناسلی است.

مشکل ارتباط جنسی در چیست؟

اما مشکل اصلی عدم هماهنگی در ارتباط جنسی است تا اندازه آلت، به علت آن که تنها عامل در معرض دید در ارتباط جنسی، آلت تناسلی است، به اشتباه ممکن است به عنوان عامل نارضایتی در ارتباط جنسی قلمداد گردد.
در این مواقع توصیه می شود اندازه آلت توسط اورولوژ، به صورت دقیق اندازه گیری شود.
اندازه طول آلت جنسی: از محل استخوان زیربدن (بالای آلت تناسلی) تا نوک آلت تناسلی در حالت کشیده حداقل 12تا13 سانتی متر باشد زیرا طول واژن خانم ها از این مقدار به مراتب کمتر است، بنابراین با طول 12 سانتی متری آلت تناسلی در حالت کشیده، به ارتباط جنسی مناسب میرسند، بنابراین ضرورتی ندارد که الزامادست به اقدام مداخله ای زد.

نحوه افزایش طول آلت جنسی

اقدام مداخله ای در حالتی که طول آلت تناسلی واقعا کوچک است و یا انتظارات بیش از حد معمول دارد، هیچ نوع درمان دارویی برای آن وجود ندارد و تنها روش درمان، استفاده از روش های جراحی است.

آیا طول آلت تناسلی افزایش زیادی پیدا می کند؟

با توجه به آن که آلت از اندام های منحصر به فرد در بدن است مانند چشم و سیستم عصبی، که نمی توان برای آن ها جایگزینی انتخاب کرد، بنابراین در این مواقع سعی می شود با تغیرات مختصر رضایت فرد ایجاد شود.
افزایش طول آلت تناسلی تا 5سانت
طول آلت تناسلی در مواقعی که شخص چاق باشد و چربی زیر شکم دارد حتی 4الی 5سانتی متر می تواند تغیر اندازه و افزایش طول پیدا کند.
اما در افرادی که لاغر هستند و چربی زیر شکمی کمی دارند، افزایش طول آلت حداکثر در 2سانتی متر امکان پذیر است.

نحوه جراحی برای افزایش طول آلت جنسی

جراحی معمولا در دو مرحله انجام می شود و در یک روز فرد مرخصی خواهد شد.اما باید به مدت یک تا دو هفته استراحت نسبی داشه باشد.

عمل جراحی برای آلت جنسی بسیار کوچک

در مواقعی که طول آلت جنسی کوچک است، در سه مرحله جراحی انجام خواهد شد. و هر کدام از مراحل جراحی با فاصله حدود یک تا سه ماه بعد از جراحی قبلی، باید باشد.

عوارض بعد از جراحی آلت تناسلی

معمولا این نوع جراحی با درد و التهاب همراه است و فرد باید تحمل داشتن لوله ی تخلیه ترشحات را داشته باشد و برای همین پزشکان توصیه می کنند، تصورات بیش از اندازه و اغراق آمیز از عمل جراحی آلت تناسلی داشته باشند.

تغیرات قطر و نازکی آلت تناسلی

افرادی که از تغیرات قطر و نازکی آلت تناسلی اعتراض دارند، عمل جراحی با روش های مختلف قابل انجام است و در این موارد رضایت مندی فرد بیشتر است نسبت به افرادی که تنها به افزایش طول آلت فکر می کنند.
بنابراین توصیه می شود، مشاوره قبل از عمل جراحی وتوجیهی بسیار کمک کننده در ایجاد رضایت در فرد می باشد.

در چه سنی عمل افرادی که ختنه مادرزادی هستند، انجام می شود؟

بهترین زمان تا قبل از 3سالگی است، اما بعداز آن اگر ضرورت داشته باشد باید پزشک تشخیص داده و عمل را انجام دهد. بر اساس محل و آن که در چند مرحله لازم باشد انجام شود، باید معاینه انجام شود تا تصمیمات لازم اخذ گردد.

مشکلات مربوط به نواحی آلت تناسلی، مثانه، ادرار و.. از مهم ترین مسائلی است که بایدسریعا فرد تحتدران قرار بگیرد تا مشکل گسترش نیابد. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از دکتر محمد رنجبری ، بهترین متخصص اورولوژی در تهران ، با شماره های 02188268649 تماس بگیرید یا به آدرس کانال اینستاگرام مراجعه کنید .

علت کوچک شدن آلت در بدنسازی

به علت کاهش خون رسانی ممکن است در حیت تمرینات ورزشی این اتفاق بی افتد و جای نگرانی ندارد و می توان به ورزش ادامه داد.
کم شدن حجم مایع منی و احساس ضعف در ماهیچه های پا
احساس ضعف در ماهیچه های پا و کم شدن حجم مایع منی ارتباطی به هم ندارند.

برای بلوغ دیررس به دکتر اورولوژی مراجعه کنیم و یا متخصص غدد؟

برای این مورد به فوق تخصص غدد مراجعه کنید.

ممکن است سوالات بسیار دیگری در زمینه اورولوژی،دستگاه ادرای،کلیه و.. داشته باشید، برای یافتن پاسخ سوالات از بهترین دکتر اورولوژیف می توانید سایت دکتر محمد رنجبری را دنبال کنید و یا سوالاتتان را در قسمت نظرات ارسال کنید و در غیر این صورت می توان اینستاگرام دکتر رنجبری را دنبال کنید.

مقالات مفید:

واریکوسل و ناباروری

زمان مناسب برای آزمایش اسپرم

بهترین دکتر اورولوژی در غرب تهران

ممکن است، تا به حال برای بیماری های اورولوژی و معاینات آن به دکتر اورولوژی مراجعه نکرده باشید، و نمی دانید چه چیزی در انتظار شماست. برای تشخیص بیماری های اورولوژی چه راه های تشخیص انجام می گیرد و یا چه روش های درمانی برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد؟ در ادامه مطلب انواع بیماری های اورولوژی و نحوه معاینات ارولوژی بیان خواهد شد.

متخصصان اورولوژی چه کسانی هستند؟

آن ها پزشکانی هستند که در دستگاه ادراری، کلیه ها، مثانه، اندام تناسلی، غدد فوق کلیه، مجاری ادرار و ارگان ها تولید مثل مردانه و باروری مردان، پروستات و… تخصص دارد.

متخصصان اورولوژی چه درمان و جراحی می توانند انجام دهند؟

بهترین متخصص اورولوژی می تواند در درمان جراحی و پزشکی بیماری هایی که بر اندام های ذکرشده، تاثیر بگذارد، انجام دهند.

اورولوژی با کدام تخصص ها ارتباط دارد؟

اورولوژی معمولا با سایر تخصص های پزشکی از جمله : زنان، بیماری های عصبی و اختلالات سیستم عصبی، غدد درون ریز و اختلالات هورمونی، اختلالات کلیوی، و برخی از سرطان ها هم پوشانی دارد.

بهترین-دکتر-اورولوژی-در-غرب-تهران

متخصص اورولوژی بزرگسالان و کودکان

بهترین متخصص اورولوژی می تواند انواع بیماری های مختلف در بزرگسالان و کودکان از جمله : ادرار دردناک، خون در ادرار، بیماری دستگاه تناسلی و..را تشخیص داده و درمان کند.

برخی از انواع عارضه هایی که به اورولوژی مربوط می شود؟

طریقه معاینات اورولوژی

یک متخصص اورولوژی با استفاده از تکنیک ها وابزار های مورد نیاز، برای تشخیص بیماری های اورولوژی آموزش دیده است.

و معمولا اگر به یک متخصص اورولوژی مراجعه کنید، معاینات فیزیکی و سایر آزمایشات برای مشخص شدن علت و ماهیت بیماری انجام می شود.

• معاینات فیزیکی اورولوژی : باتوجه به علائم و نوع بیماری، ممکن است شامل : بررسی شکم، روده، کشاله ران، دستگاه تناسلی و.. باشد.
  • ازآزمایشات خونی معمولا برای تشخیص اختلالات تناسلی و تشخیص دقیق این نوع بیماری ها تجویز می شود.
  • در بعضی از موارد نیزازآزمایشات ادرار برای تشخیص بیماری های ادراری ،کلیوی و.. استفاده می شود.
  • از دیگر روش های تشخیص که در بیماری های اورولوژی انجام می شود، تصویر برداری است که متخصصین اورولوژی برای تشخیص دقیق اختلال و مشکل، ممکن است تصویر برداری از کلیه، مثانه، ضایعات پوستی، کیست،سنگ و.. انجام گیرد.
  • سیستوسکوپی از روش های تهاجمی است که با یک بی حس کننده موضعی برای بررسی مثانه و مجرای ادراری انجام می گیرد.
  • روش های تشخیص و درمانی دیگری از جمله : تحلیل و بررسی اسپرم و تحرک آن ، بررسی مشکلات ادراری و.. وجود دارد که متناسب با نوع علائم روش مورد نظر انتخاب می شود.

درمان بیماری های اورولوژی چگونه است؟

برای درمان بیماری های اورولوژی روش های درمانی گوناگونی در نظر گرفته می شود که ممکن است به صورت جراحی، لاپاراسکوپی که برای بهبود فتق، از بین بردن تومورها، ازبین بردن زخم و..استفاده می شود و بدون جراحی و یا لیزر برای از بین بردن سنگ ادرای  و یا سلول های سرطانی و..استفاده شود.